«هنر و تجربه» به تبلیغات نیاز دارد/ استقبال تماشاگران مشهدی از اکران نوروزی

مهدی تجویدی مدیر پردیس سینمایی «ویلاژ توریست» مشهد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا درباره اکران «هنر و تجربه» در آغاز فصل بهار گفت: اکران نوروزی هنر و تجربه با فیلمهای «برسد به دست مالدینی»، «هفت بهارنارنج» و «نانوشته» آغاز شد. یکی از سالنهای مجموعه روزهای چهارشنبه در دو سانس آثار هنرو تجربه را اکران میکند. البته گاهی با توجه به کشش فیلم و استقبال تماشاگران، دو روز در هفته اکران «هنر و تجربه» داریم.
او افزود: فیلمهای پرفروش مجموعه در بخش هنر و تجربه در سال گذشته فیلمهای «سرآغاز»، «زنانی که با گرگها دویدهاند» و «حبس مجرد» بودند. امسال موفقترین فیلم در اکران بهاری تا بحال فیلم «هفت بهار نارنج» بوده است.
آثار هنر و تجربه نیازمند تبلیغات هستند
تجویدی با اشاره به اینکه آثاری که در بخش هنر و تجربه اکران میشوند مانند سایر فیلمها نیستند و مخاطب خاص خود را دارند گفت: اغلب این فیلمها آثار اول کارگردانها هستند و فروششان اگرچه مانند دیگر فیلمهای اکران شده نیست، اما در مجموع استقبال خوبی از آنها در اکران نوروزی شد. مردم در شهر مشهد، سینمادوست هستند، تعداد بالای سینما در این شهر، نشان دهنده تاریخ و عشق مشهدیها به سینماست. اگر فیلمهای خارجی یا هنر و تجربه با تبلیغات خوب، در این شهر اکران شوند، مخاطب خواهند داشت.
این مدیر سینما گفت: آثار «هنر و تجربه» معمولا فروش خیلی بالایی ندارند، اما آثاری هم در بخش هنروتجربه اکران شدهاند که فروش خیلی خوبی داشتهاند، مخاطبان وسیعی را جذب کردهاند. آثاری مانند فیلم «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری که در زمان اکران بسیار موفق بود.
مدیر سابق سینما «آفریقا»ی مشهد ادامه داد: اکران هنروتجربه کمی دشوارتر از اکران آثار معمولی است. این اکرانها نیاز به تبلیغات بیشتری دارند. ما در مجموعه ویلاژ توریست هم در تلویزیونهای مجموعه و هم تلویزیونهای شهری فیلمها را تبلیغ میکنیم. همچنین در صفحهها و شبکههای اجتماعی مجموعه فیلمها معرفی و تبلیغ میشوند. امیدواریم این مسیر، به موفقیت و دیده شدن این آثار بیانجامد.
مهدی تجویدی در پایان گفت: آثار «هنر و تجربه» با تخفیف ویژه اکران میشوند. قیمت بلیت در سالنهای وی آی پی بیشتر از سالنهای معمولی است، اما اکران آثار هنر و تجربه در این سالنها با همان نرخ معمولی محاسبه میشوند. در دانشگاههای اطراف مجموعه تبلیغات داشتهایم و دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی میتوانند به صورت نیم بها برای دیدن فیلمهای «هنر و تجربه» بلیت تهیه کنند. دو دانشگاه هنر در مشهد وجود دارد که متاسفانه فاصله زیادی از مجموعه ما دارند. اگر اینطور نبود قطعا دانشجویان این دانشگاهها جزو مخاطبان ثابت ما میشدند.
انتهای پیام/

«سلام علیکم حاج آقا» پوستردار شد
سینما در قرق فیلم اولیها / فیلم اول گر نهد فیلمساز کج...
