۲۷/ خرداد /۱۴۰۴

هتلی که رضایت زائران عتبات را جلب نکند از چرخه خدمت حذف می‌شود

هتلی که رضایت زائران عتبات را جلب نکند از چرخه خدمت حذف می‌شود
در آستانه ثبت نام سفر‌های نوروزی معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از تعدادی هتل‌های شهر نجف بازدید کرد و روند کیفیت اسکان و غذای زائران را مورد بررسی قرار داد.
 

به گزارش خبرگزاری آنا؛ مرتضی آقایی از روند ارائه خدمات در هتل های مختلف شهر نجف و به ویژه هتل هایی که زائران ایرانی در آن اسکان می یابند بازدید کرد.

معاون عتبات در این بازدیدها تاکید کرد که هتل های کم کیفیت و فاقد خدمات رسانی مناسب قطعا از چرخه خدمت خارج شوند و در خصوص حقوق زائران تعارف نداریم.

آقایی با اشاره به توسعه کمی و کیفی هتل‌های عراق در سال‌های اخیر تصریح کرد: بسیاری از زائران فقط یکبار شاید در طول عمر خود به این سفر زیارتی مشرف شوند بنابراین می بایست خدمات مطلوب و شایسته ارائه شود و قراردادهای جدید ما با هتل‌هایی خواهد بود که حداکثر استانداردهای مدنظر سازمان و رضایت‌مندی هموطنان را در ارزیابی‌ها داشته باشد.

گفتی است در حال حاضر بیش از ۵ هزار زائر ایرانی در کاروان های تحت نظارت سازمان حج وزیارت در نجف اشرف حضور دارند و در روزهای آتی نیز ریاست سازمان و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از روند خدمت رسانی در عتبات عالیات بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب