09:13 15 / 11 /1402

لزوم افزایش کیفیت خدمات پستی در روزهای پایانی سال

لزوم افزایش کیفیت خدمات پستی در روزهای پایانی سال
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به افزایش حجم ترافیک مرسولات پستی در ماه‌های منتهی به پایان سال بر برنامه‌ریزی مناسب در ارسال مرسولات پستی به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان تأکید کرد.

به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای مدیران پست استان تهران با حضور سعید شریف‌زاده عضو هیئت مدیره، عبدالرضا جنتی عطائی مدیر کل پست استان تهران، مدیران مناطق پستی و روسای شهرستان‌های تابعه استان تهران در سالن کنفرانس منطقه پستی جنوب باهدف ارزیابی عملکرد ده‌ماهه مناطق و شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

شریف‌زاده در این نشست با تاکید بر اینکه رسالت اصلی شبکه پستی ارائه خدمات بهینه به هموطنان است، گفت: با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و تلاش و همت کارکنان، خدمات پستی را با برترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهیم.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به افزایش ترافیک مرسولات پستی در ایام منتهی به پایان سال، بر برنامه ریزی مناسب در تمامی بخش‌ها به ویژه در حوزه‌های قبول و توزیع تاکید کرده و افزود: بخش‌های قبول و توزیع بازو‌های اصلی شبکه پستی هستند که ارتباط مستقیم با مشتریان دارد، از این رو باید با نظارت مستمر بر چگونگی اجرای این دو فرآیند و افزایش کیفیت در این دو حوزه در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برداریم.

وی بر وصول حداکثری مطالبات شرکت تاکید کرد و مدیران خواست جذب بازار‌های جدید و تمدید قرارداد‌های موجود را در دستور کار خود قرار دهند.

شریف‌زاده با گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی از همه کارکنان شبکه پستی دعوت کرد با حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب