17:17 13 / 05 /1404

یوتیوب به جمع مدعیان اشتراک‌گذاری مشترک ویدئو پیوست

یوتیوب به جمع مدعیان اشتراک‌گذاری مشترک ویدئو پیوست
یوتیوب قابلیت Collab Videos را با هدف افزایش همکاری بین کاربران و رشد سریع‌تر کانال‌ها به طور آزمایشی راه‌اندازی کرد. این امکان عملکردی شبیه به ابزارهای همکاری اینستاگرام و تیک‌تاک دارد.

یوتیوب همانند اینستاگرام و تیک‌تاک، آزمایش رسمی قابلیت جدیدی به نام Collab Videos را آغاز کرده است تا مسیر تازه‌ای برای همکاری سازندگان محتوا باز کند. با فعال شدن این ویژگی، دو یوتیوبر می‌توانند به صورت مشترک یک ویدیو را منتشر کنند و نتیجه آن روی هر دو کانال به نمایش درمی‌آید.

بخشی از جذابیت کلاب ویدیو‌ها این است که پس از تنظیم ویدیو توسط یکی از یوتیوبرها، فرد دیگر به عنوان همکار تگ می‌شود. پس از تایید همکاری، همان ویدیو به طور همزمان روی کانال هر دو فرد به نمایش درمی‎آید. نکته مهم اینجاست که همه آمار مثل تعداد بازدید، لایک و کامنت برای هر دو یکی خواهد بود و اسم هردو کانال به طور واضح در عنوان ویدیو دیده می‌شود؛ ویژگی‌ای که فرآیند جذب دنبال‌کننده را برای هر دو طرف ساده‌تر می‌کند.

براساس گزارش‌ها، هدف اصلی یوتیوب از این اقدام افزایش دیده‌شدن و تعامل است. با Collab Videos، یوتیوبر‌ها می‌توانند راحت‌تر به مخاطبان یکدیگر دسترسی پیدا کنند و روند رشد کانال‌شان سریع‌تر شود. همچنین این قابلیت کمک می‌کند کلاب‌های موثر و سودمند بیشتر شکل بگیرد و رقابت یوتیوب با رقبایی نظیر اینستاگرام و تیک‌تاک در زمینه همکاری‌های مشترک وارد فاز جدیدی شود.

این قابلیت در حال حاضر به صورت آزمایشی در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته و مشخص نیست چه زمانی به صورت عمومی برای همه فعال می‌شود. معرفی Collab Videos نشان می‌دهد یوتیوب در مسیر مدرن‌سازی تعاملات اجتماعی و بهبود سابقه خود در افزایش ابزار‌های همکاری قدم برداشتـه و هدف اصلی‌اش، رشد بهتر سازندگان محتوا و افزایش وفاداری آنها به پلتفرم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
رسپینا
گوشتیران
قالیشویی ادیب