معرفی برندهای ایرانی در سطح جهان با نشان تجاری

به گزارش خبرگزاری آنا از سازمان توسعه تجارت ایران، محمدعلی دهقان دهنوی در نخستین جلسه کمیسیون ملی برند با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح برندهای ملی اظهار داشت: باید برندهای ایرانی در سطح جهانی معرفی شوند.
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران افزود: در حوزه برندینگ باید تحقیق و مطالعه علمی انجام و محتواهای غنی تولید شود تا زمینه ارتقای برندها فراهم شود.
دهقان دهنوی با بیان اینکه در نظر داریم آیین نامه جدید انتخاب برندهای ملی را تدوین کنیم، ادامهداد: در نظر داریم در این آیین نامه نحوه انتخاب برندهای برتر ملی را تعیین و تشریح کنیم.
وی بیانداشت: فعالیتهای تخصصی در حوزه نشان تجاری (برند) میتواند محصولات و تولیدات باکیفیت کشور را به خوبی به بازارهای داخلی و خارجی معرفی کند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، خاطرنشان کرد: بر اساس آیین نامه ساماندهی تبلیغات کالاها و خدمات موضوع ماده ۸ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تفویض وزارت صمت، سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان دبیر خانه کمیسیون ملی برند معرفی و مقرر شد، هر سال برندهای برتر ملی را معرفی کنند.
انتهای پیام/