۳۵ دستگاه ماینر غیرمجاز در قم کشف شد
به گزارش خبرگزاری آنا ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم، امید رفیعی اظهار کرد: در چارچوب اجرای طرح مهتاب و با تلاش همکاران دفتر حراست و گروههای اجرایی مقابله با استخراج غیرمجاز رمزارز، با همراهی پلیس امنیت اقتصادی استان و در جریان بازرسیهای مستمر، ۳۵ دستگاه ماینر غیرمجاز از دو واحد تجاری شناسایی و کشف شد.
وی افزود: این دستگاهها بدون دریافت مجوزهای قانونی و با استفاده غیرمجاز از برق شبکه توزیع، موجب افزایش بار مصرف و فشار بر زیرساختهای تامین انرژی شده بودند و پس از شناسایی، جمعآوری و متخلفان به مراجع ذیربط معرفی و مشمول جریمه قانونی شدند.
مدیرعامل برق قم با اشاره به ادامهدار بودن طرح برخورد با استخراج غیرمجاز رمزارز یادآور شد: اقدامهای نظارتی و عملیاتی در این زمینه به صورت مستمر ادامه دارد و در دستورالعمل جدید، سقف پاداش گزارشدهندگان نیز تا سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.
رفیعی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در این زمینه، موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۲۱ اطلاع دهند.
انتهای پیام/
- نمایندگی تعمیرات دوو
- شیرازی رنت
- کمپینگ
- هدایای تبلیغاتی
- غذای شرکتی
- تور استانبول
- غذای سازمانی
- خرید کارت پستال
- لوازم یدکی تویوتا قطعات تویوتا
- مشاوره حقوقی
- تبلیغات در گوگل
- بهترین کارگزاری بورس
- ثبت نام آمارکتس
- سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام همراه با تحویل سریع
- یخچال فریزر اسنوا
- گاوصندوق خانگی
- تاریخچه پلاک بیمه دات کام
- ملودی 98
- خرید سرور اختصاصی ایران
- بلیط قطار مشهد
- رزرو بلیط هواپیما
- ال بانک
- آهنگ جدید
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس