موافقت با ارتقای مرتبه علمی ۶ عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی
در دویست و سی و نهمین جلسه هیئت ممیزه دانشگاه علامه طباطبائی با ارتقای مرتبه علمی شش عضو هیئت علمی موافقت شد.
به گزارش خبرگزاری آنا، در دویست و سی و نهمین جلسه هیئت ممیزه دانشگاه علامه طباطبائی که با حضور شجاع احمدوند، رئیس دانشگاه و سایر اعضا برگزار شد، با ارتقای مرتبه علمی چهار عضو هیئت علمی به مرتبه استادی و دو عضو هیئت علمی به مرتبه دانشیاری موافقت شد.
در این جلسه «غلامرضا مستعلی پارسا، عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی»، «غلامعلی چگنیزاده، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی»، «فرزاد غفوری، عضو هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی» و «غلامعلی کارگر، عضو هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی» به مرتبه استادی و «زهرا پورآقائی اردکانی، عضو هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی» و «مهدیه محمدتقی زاده، عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی» به مرتبه دانشیاری ارتقا پیدا کردند.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نظر سنجی
آیا سرفصل های درسی در مدارس و دانشگاهها نیاز به بازنگری دارد؟
لینکستان
- هتل یار
- نمایندگی تعمیرات دوو
- شیرازی رنت
- کمپینگ
- هدایای تبلیغاتی
- غذای شرکتی
- تور استانبول
- غذای سازمانی
- خرید کارت پستال
- لوازم یدکی تویوتا قطعات تویوتا
- مشاوره حقوقی
- تبلیغات در گوگل
- بهترین کارگزاری بورس
- ثبت نام آمارکتس
- سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام همراه با تحویل سریع
- یخچال فریزر اسنوا
- گاوصندوق خانگی
- تاریخچه پلاک بیمه دات کام
- ملودی 98
- خرید سرور اختصاصی ایران
- بلیط قطار مشهد
- رزرو بلیط هواپیما
- ال بانک
- آهنگ جدید
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس