سردار رضایی: آمریکا بندهای تفاهم را نقض کرده است، پاسخ ما سریع و کوبنده است

فرمانده اسبق سپاه با انتشار متنی نوشت: آمریکا با حمایت از اقدامات نیروی نیابتی خود در منطقه، بند اول تفاهم‌نامه و با ادامه تنش‌آفرینی در تنگه هرمز، بند پنجم را نقض کرده است. پاسخ نقض هر بند از تفاهم‌نامه، سریع و کوبنده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری آنا، سردار محسن رضایی، فرمانده اسبق سپاه و مشاور فرمانده کل سپاه با انتشار متنی در فضای مجازی در واکنش به حملات پراکنده شب گذشته آمریکا به نقاطی از جنوب کشور نوشت: آمریکا با حمایت از اقدامات نیروی نیابتی خود در منطقه، بند اول تفاهم‌نامه و با ادامه تنش‌آفرینی در تنگه هرمز، بند پنجم را نقض کرده است.

وی تأکید کرد: پاسخ نقض هر بند از تفاهم‌نامه، سریع و کوبنده خواهد بود.

توئیت

انتهای پیام/

ارسال نظر