تمدید رایگان بودن مترو و اتوبوس تهران تا ۱۹ تیر
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تمدید رایگان بودن خدمات مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیرماه خبر داد و گفت این تصمیم با تصویب اعضای شورای شهر تهران در جلسه چهارصد و شانزدهم به تصویب رسیده است.
به گزارش خبرگزاری آنا، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در جریان چهارصد و شانزدهمین جلسه شورا اعلام کرد که خدمات مترو و اتوبوس در شهر تهران تا ۱۹ تیرماه به صورت رایگان ارائه خواهد شد.
وی با اشاره به مصوبه اعضای شورا اظهار کرد: با رأی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، رایگان بودن استفاده از ناوگان مترو و اتوبوس پایتخت تا پایان مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب تمدید شد.
بر اساس این مصوبه، شهروندان تهرانی میتوانند تا ۱۹ تیرماه از خدمات مترو و اتوبوس شهری بدون پرداخت هزینه استفاده کنند. این تصمیم با هدف تسهیل تردد شهروندان و پشتیبانی از برگزاری مراسمهای پیشبینیشده اتخاذ شده است.
انتهای پیام/
ارسال نظر
لینکستان
- نمایندگی تعمیرات دوو
- شیرازی رنت
- کمپینگ
- هدایای تبلیغاتی
- غذای شرکتی
- تور استانبول
- غذای سازمانی
- خرید کارت پستال
- لوازم یدکی تویوتا قطعات تویوتا
- مشاوره حقوقی
- تبلیغات در گوگل
- بهترین کارگزاری بورس
- ثبت نام آمارکتس
- سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام همراه با تحویل سریع
- یخچال فریزر اسنوا
- گاوصندوق خانگی
- تاریخچه پلاک بیمه دات کام
- ملودی 98
- خرید سرور اختصاصی ایران
- بلیط قطار مشهد
- رزرو بلیط هواپیما
- ال بانک
- آهنگ جدید
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس