واکنش رئیس هیات مدیره گلگهر به شایعه بازنشستگی اسفندیارپور
به گزارش خبرگزاری آنا، در حالیکه در روزهای اخیر، صحبتهایی مبنی بر بازنشستگی محمد اسفندیارپور مديرعامل باشگاه گلگهر شنیده میشد، اصغر حدیدی رئیس هیأت مدیره باشگاه گلگهر نسبت به آن واکنش نشان داد.
اصغر حدیدی در گفتوگو با خبرگزاری آنا، در این خصوص اظهار داشت: اینها حاشیههایی است که ساخته شده است. او با قدرت در حال انجام کار خود است. آقای اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در حال انجام وظایف خود است. این مسائل نیز اگر در سیستم برنامهای وجود داشته باشد، معمولاً اطلاعرسانی میشود. ما تاکنون هیچ بحثی درباره بازنشستگی آقای اسفندیارپور نشنیدهایم.
وی خاطرنشان کرد: قرار هم نبوده چنین موضوعی مطرح شود. حالا اینکه این مسئله از کجا مطرح شده، دنبال آن نیستیم. او یکی از سرمایههای مجموعه، یکی از سرمایههای ورزشی ایران و یکی از سرمایههای فوتبال ایران و در حال انجام کار خود است.
انتهای پیام/
- هتل یار
- نمایندگی تعمیرات دوو
- شیرازی رنت
- کمپینگ
- هدایای تبلیغاتی
- غذای شرکتی
- تور استانبول
- غذای سازمانی
- خرید کارت پستال
- لوازم یدکی تویوتا قطعات تویوتا
- مشاوره حقوقی
- تبلیغات در گوگل
- بهترین کارگزاری بورس
- ثبت نام آمارکتس
- سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام همراه با تحویل سریع
- یخچال فریزر اسنوا
- گاوصندوق خانگی
- تاریخچه پلاک بیمه دات کام
- ملودی 98
- خرید سرور اختصاصی ایران
- بلیط قطار مشهد
- رزرو بلیط هواپیما
- ال بانک
- آهنگ جدید
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس