فصاحت مطرح کرد؛

ارتباط مستقیم میادین میوه و تره‌بار با سفره مردم

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: با توجه به ارتباط مستقیم میادین و بازارهای میوه و تره‌بار با سفره مردم، تحولات این سازمان باید معطوف به خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان باشد.
تره بار

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، ایوب فصاحت با اعلام اینکه نگاه سیستمی به سازمان باید به شکلی طراحی شود که با استفاده از انباشت و ذخیره تجربه به صورت سیستمی، زمینه را برای رشد و تربیت مدیران متخصص و کارآمد فراهم کنیم، اظهار کرد: سرمایه انسانی، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سرمایه هر مجموعه است و این سرمایه باید در خدمت رشد و تعالی سازمان به کار گرفته شود.


وی با اشاره به لزوم رعایت قانون به عنوان یک واجب شرعی و الزام قانونی، پویایی و انعطاف در سیستم را امری ضروری دانست و افزود: اگر چه تضادها و تفاوت‌ها نیز می‌توانند باعث پویایی و تحول در سازمان ‌شوند، اما برای رسیدن به اهداف و ماموریت‌های سازمانی و خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان، باید به سمت تعامل و تفاهم حداکثری با سایر بخش‌ها حرکت کنیم.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، اهمیت و نقش این سازمان در زنجیره تامین میوه و تره‌بار را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: تهران به‌عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران، بزرگ‌ترین بازار کشور را داراست و سازمان مدیریت میادین با بیش از ۲۶۰ میدان و بازار تحت پوشش، مهم‌ترین شبکه عرضه و توزیع مواد غذایی و محصولات کشاورزی پایتخت را در اختیار دارد و اقدامات این سازمان می‌تواند بر کل کشور تأثیر بگذارد.


انتهای پیام/۴۱۷۲/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
رسپینا
گوشتیران
قالیشویی ادیب