«سازمان پسماندیه و نظارت بر ازبله» به صحنه می رود

تمرینات نمایش «سازمان پسماندیه و نظارت بر ازبله» به نویسندگی و کارگردانی آریا گازر و اجرای گروه تئاتر دماغ قرمز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری آنا، این نمایش به تهیه‌کنندگی فواد رضایی و با اجرای گروه تئاتر «دماغ قرمز» آغاز شد.  

این اثر نمایشی که قرار است از اواسط شهریورماه در مجموعه تئاتر ملک روی صحنه برود، این روز‌ها مراحل تمرین و آماده‌سازی خود را آغاز کرده است. آریا گازر، نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر، پس از تجربه موفق نمایش «بیانیه کمیسیون صندلی» و همچنین بازی در نمایش «سرِانقلاب» همراه با گروه تئاتر دماغ قرمز، دومین اثر نمایشی خود و را برای اجرا آماده می‌کند.

شهاب حیدری، ایمان نظیفی، نرگس خالوغلی، مهیار اسلامی و مهشید کاظمی با پیوستن به دماغ‌قرمز، به ایفای نقش در این نمایش می‌پردازند.

گفتنی است آریا گازر پیش از این نمایش «بیانیه کمیسیون صندلی» را در چند دوره اجرا و در مجموعه‌های مختلف تئاتری از جمله هیلاج، هامون و ملک روی صحنه برده است. وی همچنین در حوزه نویسندگی و تولید آثار نمایشی و سینمایی فعالیت دارد و ساخت فیلم‌های کوتاه «قضاوت»، «ایستگاه» و «کاکتوس» را در کارنامه خود ثبت کرده که در این بین، فیلم کوتاه «قضاوت» موفق به کسب عنوان بهترین فیلم کمدی در جشنواره فیلم‌سازان جوان شیکاگو شده است.

اطلاعات بیشتر و تکمیلی درباره زمان دقیق اجرا و نحوه تهیه بلیت این نمایش متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر