نجات راننده محبوس پراید در محور اراک ـ قم+ فیلم

بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با قسمت عقب تریلی در محور اراک به قم، راننده زن خودرو در کابین محبوس شد که با حضور به‌موقع نیروهای پلیس راه و اورژانس و حضور رئیس پلیس راه استان قم، از خودرو خارج و به مراکز درمانی منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری آنا، سرهنگ روح‌الله شاکری، رئیس پلیس راه استان قم، از وقوع یک فقره تصادف جرحی در محور اراک به قم خبر داد و گفت: ساعت ۱۲:۳۰ روز ۲۵ خردادماه، یک دستگاه سواری پراید در یک کیلومتری ورودی شهر قم با قسمت عقب یک دستگاه تریلی برخورد کرد.

وی افزود: در پی اعلام حادثه، عوامل پلیس راه و نیرو‌های اورژانس بلافاصله در محل حاضر شدند. شدت برخورد به حدی بود که راننده زن خودروی پراید در داخل کابین محبوس شد.

رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به عملیات امدادرسانی اظهار کرد: با همکاری نیرو‌های امدادی و حضور میدانی مأموران پلیس راه، اقدامات لازم برای رهاسازی راننده انجام شد و این فرد پس از خارج شدن از خودرو برای دریافت خدمات درمانی به مرکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ شاکری درباره علت وقوع این حادثه تصریح کرد: برابر بررسی‌های اولیه، علت تصادف «عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه» از سوی راننده سواری پراید تشخیص داده شده است، اما برسی‌های نهایی توسط کارشناسان پلیس راه انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت سرعت مطمئنه در جاده‌ها خاطرنشان کرد: رانندگان باید همواره سرعت خود را متناسب با شرایط راه، ترافیک و میدان دید تنظیم کنند، چرا که بی‌توجهی به این موضوع می‌تواند منجر به وقوع حوادث ناگوار و خسارات جبران‌ناپذیر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر