راهنمای موفقیت در دنیای آشفته تجارت؛ کتاب «بازارشناسی و مدیریت بازار» چه مزایایی دارد؟

به گزارش خبرنگار آنا، کتاب «بازارشناسی و مدیریت بازار» در انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به چاپ رسید.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اعلام این مطلب به خبرنگار آنا گفت: کتاب «بازارشناسی و مدیریت بازار» توسط کامبیز شاهرودی عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و محمدرضا تقیزاده جورشری تألیف شد.
علیرضا صیداوی عنوان کرد: این کتاب که در ۳۵۸ صفحه توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به چاپ رسیده، در هفت فصل به بازارگرایی، رضایت مشتری و سودآوری، عملکرد مبتنی بر بازار، شناخت و تحلیل بازار، تحلیل مشتری و ایجاد ارزش، بخشبندی بازار، تحلیل رقبا و موقعیت رقابتی، همچنین جایگاهیابی و استراتژیهای محصول پرداخته است.
وی متذکر شد: آشفتگی روند تجاری و افزایش رقابت در میان شرکتها، محیط پیرامون سازمانها را از گذشته بسیار متفاوتتر کرده و مطالعه کتاب حاضر درراستای شناخت مسیرهای آینده تجارت و حرکت درراستای آنها به نحوی که منافع سازمان را تأمین کند، وجود تحقیقات بازاریابی و مفاهیمی همچون بازارگرایی لازم است.
انتهای پیام/