رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی + فیلم
احمد فلاح کارشناس مسئول بهداشت حرفهای گفت: مردم همکاری بیشتری با ما داشته باشند و شکایات خود را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه روزی و با حضور تمام وقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی در سراسر کشور است.
انتهای پیام/
دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات شما
صحرا

شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
پاسخ
۰
۰
نظر سنجی
آیا سرفصل های درسی در مدارس و دانشگاهها نیاز به بازنگری دارد؟