ادعای سنتکام درباره تداوم حضور ۲ ناو هواپیمابر آمریکایی در منطقه
فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه در تلاش برای جبران بخشی از ناکامی های خود مقابل جمهوری اسلامی ایران، ادعا کرد: ۲ ناو هواپیمابر آمریکا به عملیات خود در منطقه ادامه میدهند.
به گزارش خبرگزاری آنا، فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه «سنتکام» امروز سه شنبه در تلاش برای جبران بخشی از ناکامی های خود در منطقه پس از شکست مقابل جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای ادعا کرد: ۲ ناو هواپیمابر آمریکا به عملیات خود در خاورمیانه (غرب آسیا) ادامه میدهند.
در بیانیه صادره از سوی فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه ادعا شده است: نیروهای ما همچنان در منطقه حضور دارند و هوشیار هستند.
تروریست های «سنتکام» سپس مدعی شدند: ناو هواپیمابر جورج اچ. دبلیو. بوش در دریای عرب در حال حرکت است.
انتهای پیام/
ارسال نظر
لینکستان
- نمایندگی تعمیرات دوو
- شیرازی رنت
- کمپینگ
- هدایای تبلیغاتی
- غذای شرکتی
- تور استانبول
- غذای سازمانی
- خرید کارت پستال
- لوازم یدکی تویوتا قطعات تویوتا
- مشاوره حقوقی
- تبلیغات در گوگل
- بهترین کارگزاری بورس
- ثبت نام آمارکتس
- سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام همراه با تحویل سریع
- یخچال فریزر اسنوا
- گاوصندوق خانگی
- تاریخچه پلاک بیمه دات کام
- ملودی 98
- خرید سرور اختصاصی ایران
- بلیط قطار مشهد
- رزرو بلیط هواپیما
- ال بانک
- آهنگ جدید
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس