دردِ دندان حضرتپور را راهی دندانپزشکی کرد
به گزارش خبرگزاری آنا، تیم ملی والیبال ایران صبح امروز به وقت بلگراد یک نوبت تمرین بدنسازی داشت و شاگردان روبرتو پیاتزا به مدت دو ساعت تمرینات خود را دنبال کردند.
محمدرضا حضرتپور لیبروی تیم ملی والیبال ایران که به همراه دیگر بازیکنان به سالن تمرین رفته بود، به دلیل درد دندان نتوانست تمرینات خود را تمام کند و به همراه مهدی ابارشی پزشکی تیم ملی راهی دندانپزشکی شد. درد دندان این بازیکن از شب گذشته آغاز شده بود.
با توجه به تعطیلی روز شنبه در بلگرد، با هماهنگی انجام شده وقت دندانپزشکی برای ساعت ۱۳ گرفته شده بود و حضرتپور پس از درمان دوباره به اردو ملحق میشود تا در تمرینات توپی عصر تیم ملی شرکت کند.
عرشیا بهنژاد، علی رمضانی، علی حاجیپور، پویا آریاخواه، محسن دلاوری، مرتضی شریفی، پوریا حسینخانزاده، مبین نصری، علی حقپرست، سید متین حسینی، محمد ولیزاده، یوسف کاظمی، سید عیسی ناصری، شایان محرابی، محمدرضا حضرتپور و حسین حاجیکلاته بازیکنان تیم ملی والیبال در اردوی برون مرزی بلگراد و هفته دوم لیگ ملتها در شهر اورلئان فرانسه هستند.
هفته دوم لیگ ملتها از سوم تا هفتم تیرماه در شهرهای اورلئان (فرانسه)، گلیویسه (لهستان) و لولیانا (اسلوونی) پیگیری میشود و تیم ملی والیبال ایران در شهر اورلئان به ترتیب به مصاف فرانسه (سوم تیر)، آمریکا (چهارم تیر)، ژاپن (پنجم تیر) و کوبا (هفتم تیر) میرود.
انتهای پیام/
- نمایندگی تعمیرات دوو
- شیرازی رنت
- کمپینگ
- هدایای تبلیغاتی
- غذای شرکتی
- تور استانبول
- غذای سازمانی
- خرید کارت پستال
- لوازم یدکی تویوتا قطعات تویوتا
- مشاوره حقوقی
- تبلیغات در گوگل
- بهترین کارگزاری بورس
- ثبت نام آمارکتس
- سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام همراه با تحویل سریع
- یخچال فریزر اسنوا
- گاوصندوق خانگی
- تاریخچه پلاک بیمه دات کام
- ملودی 98
- خرید سرور اختصاصی ایران
- بلیط قطار مشهد
- رزرو بلیط هواپیما
- ال بانک
- آهنگ جدید
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس