درخواست سنوات رئیس و مدیران سابق فدراسیون ژیمناسیتک از وزارت کار

رئیس و مدیران سابق فدراسیون ژیمناسیتک از طریق وزارت کار درخواست سنوات دادند.

به گزارش خبرگزاری آنا، مدیران و دو کارمند سابق فدراسیون ژیمناستیک با حضور در وزارت کار و امور اجتماعی، درخواست سنوات خود را ارائه کردند. 

محمد ایزدفر نایب رئیس دوم فدراسیون ژیمناستیک در رابطه به نامه‌ای که از وزارت کار به فدراسیون رسیده، به خبرنگار آنا اظهار داشت: خانم‌ها زهرا و نرگس اینچه درگاهی، رئیس و نایب رئیس سابق فدراسیون، آقای محسن سلیمانی دبیر سابق فدراسیون، خانم‌ها سلیمان پور و غلامی کارمندان سابق فدراسیون به وزارت کار و امور اجتماعی رفتند و درخواست سنوات، عیدی، پاداش و ... خود را در شکایتی مطرح کردند.

ایزدفر ادامه داد: پیگیری این موضوع بر عهده وکیل فدراسیون است و در صورتی که مطالباتی داشته باشند، مراحل اداری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر