17:30 23 / 02 /1404
توضیح سازمان زیباسازی در واکنش به اتهام کم‌کاری تبلیغاتی برای نمایشگاه کتاب؛

تبلیغات محیطی نمایشگاه ۱۱۰ درصد افزایش یافته است

تبلیغات محیطی نمایشگاه ۱۱۰ درصد افزایش یافته است
مدیر روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران به صحبت‌های معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران مبنی بر عدم همکاری این سازمان در تبلیغات شهری نمایشگاه واکنش نشان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، صبح امروز سه‌شنبه بیست و سوم اردیبهشت، مهدی اسماعیلی‌راد، معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران با حضور در جمع خبرنگاران، درباره کمبود تبلیغات شهری این رویداد گفت: طبق قراری که با شهرداری داشتیم اینطور بوده که در سطح شهر تبلیغات بیشتری انجام دهند، اما همکاری خوبی نسبت به ادوار گذشته با نمایشگاه نداشتند. درباره این موضوع هم انتقاد کردیم و گفتند رفع می‏شود، اما تا الان که نمایشگاه کتاب به نیمه رسیده، تغییری رخ نداده است.

این در حالی است که طبق گفته معاون اجرایی نمایشگاه کتاب امسال فضای زیادی در داخل شبستان نمایشگاه به سازمان زیباسازی و زیرمجموعه‌های شهرداری اختصاص داده شده و گویا این موارد از تعهدات برگزارکنندگان نمایشگاه در قبال شهرداری در ازای تبلیغات گسترده شهری است. به بهانه این صحبت‌ها با علی بازگشاسخنگوی سازمان زیباسازی شهر تهران گفت‌و‌گو کردیم.

بازگشا سخنگوی سازمان زیباسازی در پاسخ به خبرنگار آنا در رابطه با گلایه برگزارکنندگان نمایشگاه و با اشاره به کار‌های تبلیغاتی سازمان زیباسازی توضیح داد: سازمان زیباسازی شهر تهران در حوزه فرهنگ، هنر، کتاب و ادبیات در طول سال اقدامات مختلفی دارد از جمله تبلیغات حوزه کتاب و کتابخوانی، موضوع پاسداشت زبان و ادبیات فارسی و همچنین خوشنویسی و مواردی از این دست. در بحث کمک به فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تبلیغ رویدادی مثل نمایشگاه کتاب که محلی برای حضور مردم و افزایش سرانه کتاب و کتابخوانی است هم‌ایم سازمان همواره فعال بوده.

وی افزود: ما هر ساله در ایام نمایشگاه به حوزه تبلیغات شهری این رویداد کمک می‌کنیم. امسال هم با رشد ۱۱۰ درصدی تبلیغات محیطی نمایشگاه کتاب تهران را انجام دادیم و با یک راهبرد جدید اکران را به صورت مویرگی از اتوبان‌ها و خیابان‌های اصلی امتداد دادیم و از پرتابل های محلی هم استفاده کردیم تا مخاطبان بیشتری را از این رویداد مطلع کنیم.

سخنگوی سازمان زیباسازی عنوان کرد: باتوجه به وضع اقتصاد حوزه کتاب و موضوع گرانی آن که باعث کم شدن اقبال مردم به کتاب است، در کنار تاکید شهردار محترم بر حضور پررنگ در حوزه فرهنگ ما حمایت مان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افزایش دادیم و در کنار تبلیغات بنری، عرشه و پرتابل از ۷ نمایشگر شهری هم برای تبلیغات استفاده کردیم.

وی در پایان سخنانش درخصوص حضور فیزیکی در شبستان نمایشگاه کتاب توضیح داد:، چون سازمان ما به صورت تخصصی در حوزه زیباسازی فعالیت می‌کند هر سال در نمایشگاه کتاب شرکت می‌کند و امسال هم در این رویداد و در شبستان اصلی حضور پیدا کردیم و یک میز مشاوره تخصصی در حوزه زیباسازی طراحی کردیم تا آنجا میزبان گفت‌و‌گو با مردم و پژوهشگران این حوزه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
رسپینا
گوشتیران
قالیشویی ادیب