رسیدگی به پیام‌های شهروندی با قید فوریت

سالاری‌پور گفت: رسیدگی به درخواست‌های ثبت شده شهروندان در سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ و رفع مشکلات شهری محلات با قید فوریت در دستور کار شهرداری است.
سالاری پور



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، محمد امین سالاری پور در جلسه هم اندیشی پیرامون بهبود ارتقای سطح کیفی منظر شهری و ارائه خدمات به موقع به مردم، با بیان اینکه کاستی زمان پاسخگویی و ارتقای سطح پاسخگویی به درخواست های شهروندان، منجر به افزایش میزان رضایتمندی آن‌ها از عملکرد حوزه‌های اجرایی شهرداری منطقه خواهد شد، بر اهتمام حوزه‌های مختلف شهری و نواحی ششگانه بر انجام سریع، بادقت و اصولی فعالیت‌ها برای رفع مشکلات شهری تاکید کرد.


در این جلسه ضمن ارائه گزارش تحلیلی از وضعیت رسیدگی کیفی و کمی پیام های سامانه۱۳۷ در سال۱۴۰۱، نقاط ضعف و چالش های پیش رو برای رفع مشکلات بررسی شد.


شهردار منطقه ۱۴ در پایان بر بهره‌گیری از کلیه تجهیزات و امکانات با پیگیری عملیاتی و میدانی، نظارت دقیق بر اجراء و صحت عمل همچنین بازرسی هوشمندانه جهت پاسخ گوئی صحیح و موثر به پیام‌های شهروندان منطقه در سال جاری تاکید کرد.


انتهای پیام/۴۱۷۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
رسپینا
گوشتیران
قالیشویی ادیب