پزشکیان وارد اسلام‌آباد شد

رئیس‌جمهور کشورمان دقایقی قبل با استقبال آصف علی زرداری رئیس جمهور و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان وارد اسلام‌آباد شد.

به گزارش خبرگزاری آنا، هیات عالی رتبه کشورمان به ریاست مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در بدو ورود به فرودگاه نورخان شهر اسلام‌آباد از سوی رئیس جمهور و نخست‌وزیر پاکستان مورد استقبال قرار گرفتند.

جمعی از مسئولان پاکستانی و نیز رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد در مراسم استقبال از رئیس جمهور ایران که به صورت زنده از تلویزیون ملی و سایر شبکه‌های خبری پاکستان پخش می‌شد، حضور یافتند.

مسئولان پاکستانی مراسمی را در فرودگاه برای استقبال از رئیس جمهوری اسلامی ایران تدارک دیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر