پس از سفری کوتاه به مسقط

هیات میناب ۱۶۸ راهی تهران شد

هیات مذاکره کننده میناب ۱۶۸ مسقط را مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف و هیات همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با "هیثم بن طارق" سلطان عمان و "بدر بوسعیدی" وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شد.

در پی سفر هیات میناب ۱۶۸ به مسقط،  ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفتگو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزییات بیشتری از آن در بیانیه مشترکی که امروز منتشر خواهد شد، ارائه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر