چادرملو مقابل پرسپولیس بازی می کند

مدیرعامل باشگاه چادرملو اعلام کرد با وجود مخالفت سرمربی تیم، برابر پرسپولیس بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری آنا، با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای معرفی نماینده سوم کشورمان در لیگ قهرمانان سطح دو آسیا دو کسابقه پلی‌آف برگزار می‌شود و در اولین بازی پرسپولیس مقابل چادر ملو اردکان روز جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه پاس تهران به میدان می‌رود. 

این تصمیم در حالی مطرح شد که پرسپولیس مدتی است تمرینات خود را پیگیری می‌کند اما چادرملو از تمرینات به دور است. در همین راستا علیرضا بابایی مدیرعامل باشگاه چادرملو به خبرنگار آنا اظهار داشت: با وجود مخالفت سعید اخباری سرمربی تیم و اعضای کادرفنی به خاطر آنکه احتمال مصدومیت بازیکنان ما وجود دارد، در احترام به تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، کادرفنی درخواست مدیریت باشگاه را تمکین کرد و برابر پرسپولیس بازی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر