حزب‌الله: اسرائیل به هیچ آتش‌بسی پایبند نبوده است

حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای ضمن متهم کردن رژیم صهیونیستی به نقض مداوم توافقات، اعلام کرد که این رژیم تاکنون به هیچ آتش‌بسی پایبند نبوده و همچنان به تجاوزات خود علیه لبنان ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری آنا، حزب‌الله لبنان امروز جمعه در بیانیه‌ای تأکید کرد که رژیم صهیونیستی از ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ تاکنون هیچ‌یک از توافق‌های آتش‌بس را رعایت نکرده است. در این بیانیه همچنین به تفاهم اخیر میان واشنگتن و تهران اشاره شده که در بند نخست آن بر توقف جنگ در تمامی جبهه‌ها از جمله لبنان تأکید شده بود.

حزب‌الله در ادامه با اشاره به تداوم حملات ارتش اسرائیل اعلام کرد که این رژیم همچنان به نقض آتش‌بس، هدف قرار دادن مناطق مسکونی، کشتار غیرنظامیان و تخریب زیرساخت‌های لبنان ادامه می‌دهد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که نیرو‌های اسرائیلی پس از ناکامی در پیشروی به سمت ارتفاعات «علی الطاهر»، حملات خود را متوجه روستا‌ها و مناطق غیرنظامی کرده‌اند.

حزب‌الله همچنین نسبت به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی هشدار داد و تأکید کرد که مقاومت اسلامی آماده پاسخگویی به هرگونه اقدام خصمانه است. این جنبش افزود که رزمندگان مقاومت با آمادگی کامل از حاکمیت، سرزمین و ملت لبنان در برابر هرگونه تجاوز دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر