قهرمانی آسیا| ۲ برنز برای کاتای ایران
به گزارش خبرگزاری آنا، در اولین روز پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا که از صبح امروز پنجشنبه ۲۸ خرداد ماه در بالی اندونزی آغاز شده است؛ ۲ نماینده کاتای کشورمان در دو بخش انفرادی به میدان رفتند و موفق به کسب مدال برنز شدند.
در کاتا انفرادی علی زند ۷ بر صفر مین دوک فام از ویتنام را در اولین دیدار برد. در ادامه با نتیجه ۶ بر یک لاورنس نوپره از فیلیپین را مغلوب کرد در سومین دیدار ابوالهایجا رامی کاتارویی از امارات را ۵ بر ۲ شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. زند در این ۷ بر صفر نتیجه را به سید سلمان الموسوی از کویت واگذار کرد تا از رسیدن به فینال بازماند و راهی رقابت کسب مدال برنز شود.
او در دیدار رده بندی با نتیجه ۷ بر صفر از سد کیانکو ژنگ از چین گذشت و مدال برنز را از آن خود کرد.
فاطمه صادقی ابتدا ۷ بر صفر هان چول از کره جنوبی را مغلوب کرد و دور دوم ۵ بر ۲ شانون لئونگ کاتاروی سنگاپوری را از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی ۷ بر صفر نتیجه را به اونو ماهو از ژاپن واگذار کرد و از رسیدن به فینال بازماند و راهی رقابت کسب مدال برنز شد.
در دیدار رده بندی صادقی ۶ بر یک بر ییوهی تاو از چین به برتری رسید و صاحب مدال برنز رقابتهای قهرمانی آسیا شد.
انتهای پیام/
- نمایندگی تعمیرات دوو
- شیرازی رنت
- کمپینگ
- هدایای تبلیغاتی
- غذای شرکتی
- تور استانبول
- غذای سازمانی
- خرید کارت پستال
- لوازم یدکی تویوتا قطعات تویوتا
- مشاوره حقوقی
- تبلیغات در گوگل
- بهترین کارگزاری بورس
- ثبت نام آمارکتس
- سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام همراه با تحویل سریع
- یخچال فریزر اسنوا
- گاوصندوق خانگی
- تاریخچه پلاک بیمه دات کام
- ملودی 98
- خرید سرور اختصاصی ایران
- بلیط قطار مشهد
- رزرو بلیط هواپیما
- ال بانک
- آهنگ جدید
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس