قهرمانی آسیا| ۲ برنز برای کاتای ایران

تیم ملی کاتای ایران در بیست و دومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در بالی اندونزی، توسط علی زند در بخش مردان و فاطمه صادقی در بخش بانوان به دو مدال برنز دست یافت.

به گزارش خبرگزاری آنا، در اولین روز پیکار‌های کاراته قهرمانی آسیا که از صبح امروز پنجشنبه ۲۸ خرداد ماه در بالی اندونزی آغاز شده است؛ ۲ نماینده کاتای کشورمان در دو بخش انفرادی به میدان رفتند و موفق به کسب مدال برنز شدند.

در کاتا انفرادی علی زند ۷ بر صفر مین دوک فام از ویتنام را در اولین دیدار برد. در ادامه با نتیجه ۶ بر یک لاورنس نوپره از فیلیپین را مغلوب کرد در سومین دیدار ابوالهایجا رامی کاتارویی از امارات را ۵ بر ۲ شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. زند در این ۷ بر صفر نتیجه را به سید سلمان الموسوی از کویت واگذار کرد تا از رسیدن به فینال بازماند و راهی رقابت کسب مدال برنز شود.
او در دیدار رده بندی با نتیجه ۷ بر صفر از سد کیانکو ژنگ از چین گذشت و مدال برنز را از آن خود کرد.

فاطمه صادقی ابتدا ۷ بر صفر هان چول از کره جنوبی را مغلوب کرد و دور دوم ۵ بر ۲ شانون لئونگ کاتاروی سنگاپور‌ی را از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی ۷ بر صفر نتیجه را به اونو ماهو از ژاپن واگذار کرد و از رسیدن به فینال بازماند و راهی رقابت کسب مدال برنز شد.

در دیدار رده بندی صادقی ۶ بر یک بر ییوهی تاو از چین به برتری رسید و صاحب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر