نعمتی نماینده تیم ملی کاراته در بازی‌های آسیایی ناگویا شد

رقابت انتخابی درون‌اردویی وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان، امروز برگزار شد تا نماینده این وزن برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری آنا، در این انتخابی، محمود نعمتی و صالح اباذری در پنج دیدار مقابل یکدیگر قرار گرفتند و با توجه به اینکه نعمتی در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شده بود با نظر کادر فنی یک امتیاز برد برای وی محاسبه شد و در ادامه، مبارزه نخست با تساوی بدون امتیاز به پایان رسید، اما نعمتی در مبارزه دوم با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید.

اباذری نیز در مبارزات سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲ بر صفر و یک بر صفر پیروز شد تا تعیین نفر برتر به مبارزه پنجم کشیده شود.

در دیدار پایانی، محمود نعمتی با ارائه نمایشی برتر موفق شد با نتیجه ۷ بر ۳ صالح اباذری را شکست دهد و در مجموع، عنوان نفر برتر این وزن را از آن خود کند.

بدین ترتیب، محمود نعمتی به عنوان نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان، جواز حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا را کسب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر