دبیر جشنواره تئاتر «شهر» در گفت‌وگو با آنا

در حد نیاز هزینه تبلیغات شهری جشنواره تئاتر «شهر» خواهیم کرد

در حد نیاز هزینه تبلیغات شهری جشنواره تئاتر «شهر» خواهیم کرد
امین اشرفی، دبیر جشنواره تئاتر شهر، با اشاره به نقش تبلیغات شهری در ایجاد فضای جشنواره‌ای، از همکاری مؤثر سازمان زیباسازی شهر تهران سخن گفت و تأکید کرد: سیاست جشنواره بر مدیریت هزینه‌ها و در عین حال ایجاد انگیزه حرفه‌ای برای گروه‌های نمایشی از طریق جوایز هدفمند است.

امین اشرفی دبیر جشنواره تئاتر «شهر» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا درباره تبلیغات شهری و فضای تبلیغاتی جشنواره توضیح داد: تبلیغات شهری و فضای تبلیغات شهری تمام تلاششان این است که اتفاق و شور و حال جشنواره را به کمک دوستان و همکاران سازمان زیباسازی شهر تهران ایجاد کنند؛ سازمانی که جزو آن گروه‌هایی بود که شاید تا به امروز نام نبرده بودم، اما همکاری خیلی خوبی با ما داشتند.

وی ادامه داد: طبیعتاً در خود سالن‌ها و فضاهای اجرایی هم تلاش ما این است که در حد نیاز کار کنیم. این موضوع برای ما خیلی مهم است، چون تأکید داریم هزینه زیادی برای این بخش نداشته باشیم و در عوض هرچقدر می‌توانیم منابع را در جاهای دیگر صرف کنیم.

دبیر جشنواره درباره سیاست‌گذاری جوایز نیز گفت: جوایز را هم سعی کردیم به‌گونه‌ای تعریف کنیم که به شکل حرفه‌ای برای گروه‌های حرفه‌ای انگیزه ایجاد کند تا در جشنواره حضور پیدا کنند. طبیعتاً در بخش نمایشنامه‌نویسی، جایزه‌ای با عنوان “جایزه بزرگ نمایشنامه‌نویسی” در نظر گرفته‌ایم که سه نمایشنامه انتخاب می‌شود و جوایز اول تا سوم به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

اشرفی افزود: در بخش نوجوان نیز همین رویکرد را داریم، چرا که جایزه به گروه تعلق می‌گیرد و به هدف تربیتی آن توجه شده است. در بخش کودک و نوجوان صحنه‌ای و سایر بخش‌ها نیز سیاست مشابهی اعمال شده و به‌طور کلی جوایز جشنواره، بسته به رتبه، زیر سقف صد میلیون تومان تعریف شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب
رسپینا