پیشنهاد سردبیر
آموزش پزشکی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی:
روابط عمومی بازوی راهبردی مدیریت در نظام سلامت است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، با تبریک این روز به فعالان این حوزه، نقش روابط عمومی را در آگاهیبخشی، اعتمادسازی و حفظ انسجام اجتماعی در نظام سلامت راهبردی و اثرگذار دانست.
زمان برگزاری آزمون ارشد پزشکی به تعویق افتاد
روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت با صدور اطلاعیهای از موکول شدن آزمون کارشناسی ارشد رشتههای علوم پزشکی به نیمه دوم سال جاری خبر داد.
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت هفته ملی جمعیت ۱۴۰۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، در پیامی به مناسبت هفته ملی جمعیت ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ با شعار (ایران جوان) بر اهمیت پایداری جمعیت به عنوان ستون فقرات تمدن نوین ایرانی اسلامی تاکید کرد.
حمایت از ۲۰ دستیار پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی تهران
مدیر امور آموزشی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، از تصویب آییننامه جدید «پذیرش و حمایت از دستیاران پژوهشی» در هیئترئیسه دانشگاه خبر داد و گفت: در مرحله نخست اجرای این برنامه، از ۲۰ دستیار پژوهشی حمایت خواهد شد.
آزمون دکتری تخصصی داروسازی به آبان موکول شد
زمان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشتههای داروسازی سال ۱۴۰۵ تغییر کرد.
آغاز به کار جشنواره دانشجویی «ایران» برای ثبت روایتهای جنگ
جشنواره دانشجویی «ایران» با هدف گردآوری، ثبت و ماندگار کردن روایتهای دانشجویان از تجربه زیستن در روزهای جنگ تحمیلی سوم، به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران آغاز به کار کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
وزیر بهداشت در حکمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را منصوب کرد.
مسؤول توسعه فناوریهای نوین و هوشمندسازی آموزش علوم پزشکی منصوب شد
معاون آموزشی وزارت بهداشت، در حکمی احسان طوفانینژاد را به عنوان مسؤول برنامه توسعه فناوریهای نوین و هوشمندسازی در آموزش علوم پزشکی منصوب کرد.
آغاز ثبتنام پنجاهوسومین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی؛ اعلام جزئیات شرایط و سهمیههای پذیرش
در میانه بازه ثبتنام پنجاهوسومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی، جزئیات مربوط به ماهیت دوره دستیاری، نحوه آموزش و شرایط ورود به این مقطع تخصصی برای پزشکان عمومی تشریح شد؛ دورهای که با هدف تربیت متخصصان حوزه سلامت، بر پایه آموزشهای نظری، عملی و پژوهشی در چارچوب ضوابط مصوب برگزار میشود.
امتحانات پایان ترم دانشجویان داروسازی حضوری خواهد بود
معاون آموزش عمومی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: برخلاف برخی دورهها، امتحانات این ترم بهصورت حضوری برگزار خواهد شد.