17:08 17 / 06 /1404

از پیش‌بینی بازار تا مبارزه با تقلب؛ هوش مصنوعی چگونه کسب‌وکارها را متحول می‌کند؟

از پیش‌بینی بازار تا مبارزه با تقلب؛ هوش مصنوعی چگونه کسب‌وکارها را متحول می‌کند؟
رئیس دانشکده فضای مجازی، هوش مصنوعی و فناوری‌های پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: در عصر تحولات سریع دیجیتال، هوش مصنوعی دیگر صرفاً مفهومی آینده‌نگرانه نیست، بلکه نیروی محرکه‌ای کلیدی است که کسب‌وکارها را متحول می‌سازد؛ از پیش‌بینی بازار و مدیریت ریسک تا شناسایی تقلب و بهینه‌سازی زنجیره تأمین.

به گزارش خبرنگار آنا، سیما عمادی رئیس دانشکده فضای مجازی، هوش مصنوعی و فناوری‌های پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: همایش، هوش مصنوعی در اقتصاد‌های نوظهور و کسب‌وکار‌های دیجیتال در چارچوب برنامه‌های علمی سامانه پژوهشیار (طرح پایش) برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: هوش مصنوعی در تحولات اقتصادی و توسعه کسب‌وکار‌های دیجیتال طراحی شده و در این رویداد علمی، شرکت‌کنندگان با جدیدترین پژوهش‌ها، دستاورد‌ها و کاربرد‌های هوش مصنوعی در حوزه‌های گوناگون آشنا خواهند شد.

رئیس دانشکده فضای مجازی، هوش مصنوعی و فناوری‌های پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، محور‌های اصلی این کنفرانس را شامل پیش‌بینی بازار و تحلیل ریسک با هوش مصنوعی، طراحی سیستم‌های پیشنهادگر در تجارت الکترونیک، نقش هوش مصنوعی در بهینه‌سازی زنجیره تأمین، و شناسایی تقلب مالی و تشخیص ناهنجاری‌ها با یادگیری ماشین برشمرد.

عمادی متذکر شد: از دیگر محور‌های همایش به به کارگیری سیستم‌های اتوماسیون رباتیک در فرآیند‌های کسب‌وکار، استفاده از تحلیل احساسات در برندینگ و بازاریابی دیجیتال، اقتصاد داده‌محور و مدل‌های کسب‌وکار مبتنی بر هوش مصنوعی و همچنین تحلیل تأثیر هوش مصنوعی بر اشتغال و تحلیل احساسات در رفتار مصرف‌کننده است.

وی به زمان‌بندی رویداد اشاره کرد و یادآور شد: آخرین مهلت ارسال مقالات برای این همایش ۳۰ مهرماه و آخرین فرصت ثبت‌نام برای شرکت در آن ۱۰ آذرماه است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به لینک https://conf.yazd.iau.ir/aieedb مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب
رسپینا