از پیشبینی بازار تا مبارزه با تقلب؛ هوش مصنوعی چگونه کسبوکارها را متحول میکند؟

به گزارش خبرنگار آنا، سیما عمادی رئیس دانشکده فضای مجازی، هوش مصنوعی و فناوریهای پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: همایش، هوش مصنوعی در اقتصادهای نوظهور و کسبوکارهای دیجیتال در چارچوب برنامههای علمی سامانه پژوهشیار (طرح پایش) برگزار میشود.
وی اضافه کرد: هوش مصنوعی در تحولات اقتصادی و توسعه کسبوکارهای دیجیتال طراحی شده و در این رویداد علمی، شرکتکنندگان با جدیدترین پژوهشها، دستاوردها و کاربردهای هوش مصنوعی در حوزههای گوناگون آشنا خواهند شد.
رئیس دانشکده فضای مجازی، هوش مصنوعی و فناوریهای پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، محورهای اصلی این کنفرانس را شامل پیشبینی بازار و تحلیل ریسک با هوش مصنوعی، طراحی سیستمهای پیشنهادگر در تجارت الکترونیک، نقش هوش مصنوعی در بهینهسازی زنجیره تأمین، و شناسایی تقلب مالی و تشخیص ناهنجاریها با یادگیری ماشین برشمرد.
عمادی متذکر شد: از دیگر محورهای همایش به به کارگیری سیستمهای اتوماسیون رباتیک در فرآیندهای کسبوکار، استفاده از تحلیل احساسات در برندینگ و بازاریابی دیجیتال، اقتصاد دادهمحور و مدلهای کسبوکار مبتنی بر هوش مصنوعی و همچنین تحلیل تأثیر هوش مصنوعی بر اشتغال و تحلیل احساسات در رفتار مصرفکننده است.
وی به زمانبندی رویداد اشاره کرد و یادآور شد: آخرین مهلت ارسال مقالات برای این همایش ۳۰ مهرماه و آخرین فرصت ثبتنام برای شرکت در آن ۱۰ آذرماه است. علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام میتوانند به لینک https://conf.yazd.iau.ir/aieedb مراجعه کنند.
انتهای پیام/