۲۷/ خرداد /۱۴۰۴
11:25 03 / 02 /1404

یک دانشگاه آزادی عضو هیئت رئیسه شورای روابط‌عمومی‌‌های همدان شد

یک دانشگاه آزادی عضو هیئت رئیسه شورای روابط‌عمومی‌‌های همدان شد
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از بین 185 دستگاه اجرایی به‌عنوان یکی از اعضای جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار آنا، مهدی صفرزاده مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از بین ۱۸۵ دستگاه اجرایی با کسب رأی اعتماد اعضای مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان به‌عنوان یکی از اعضای جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان انتخاب شد. این مجمع عمومی با حضور مدیران روابط عمومی ادارات کل، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، سازمان‌های خدماتی و بخش خصوصی استان، در فضایی تخصصی و هم‌اندیشانه برگزار و در آن انتخابات اعضای هیئت رئیسه جدید انجام گرفت.

از میان نامزد‌های حاضر در نهایت هفت نفر از فعال‌ترین و تأثیرگذارترین مدیران روابط عمومی استان همدان ازجمله سیدامیرحسین شبیری روابط عمومی صداوسیمای مرکز همدان، علی مسلم‌خانی روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت، مهدی صفرزاده روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، روح‌الله وجدی هویدا روابط عمومی شهرداری همدان، احسان مطهری‌زاده روابط عمومی فرمانداری همدان و صالح جهانگرد و مسعود کفش‌نوچی از روابط عمومی‌های بخش خصوصی با رأی حداکثری اعضا، به‌عنوان اعضای هیئت رئیسه برگزیده شدند.

انتخاب نماینده دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این جمع نخبه و راهبردی، بیانگر ارتقای جایگاه دانشگاه در ساختار تصمیم‌سازی ارتباطی استان و تثبیت نقش آن به‌عنوان یکی از قطب‌های فرهنگی، علمی و رسانه‌ای منطقه است.

 مهدی صفرزاده از چهره‌های شناخته‌شده عرصه ارتباطات، رسانه و تبلیغات در استان همدان است و سابقه‌ای طولانی در حوزه روابط عمومی، تدریس دانشگاهی، مدیریت فرهنگی و فعالیت در رسانه‌های مکتوب و دیجیتال دارد و اکنون مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان را بر عهده دارد.

حضور صفرزاده در هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌ها، نویدبخش تقویت پیوند بین مراکز علمی و رسانه‌ای با دستگاه‌های اجرایی استان و گامی مؤثر در راستای حرفه‌ای‌سازی و هم‌افزایی در نظام اطلاع‌رسانی همدان خواهد بود. شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان، نهادی مشورتی، تخصصی و اجرایی در حوزه اطلاع‌رسانی عمومی بوده که با هدف ارتقای سطح هماهنگی، انسجام رسانه‌ای، بازآفرینی اعتماد عمومی و توسعه ارتباطات بین سازمانی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب