12:16 20 / 10 /1399
در موضوعات مختلف؛

40 مقاله در همایش «بازاریابی نوین» پذیرفته شد/ تأثیر کووید ـ 19 بر جهانی‌شدن و بازاریابی جهانی

75 مقاله به کمیته داوری مراسم همایش «بازاریابی نوین» ارسال شده بود که از این تعداد 40 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.
unnamed.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گنبدکاووس، همایش «بازاریابی نوین» با حضور مدیران هگتا، هتل هما و تعدادی از استادان حوزه بازاریابی و کسب و کار در هتل همای تهران برگزار شد.


در این همایش 75 مقاله درباره «بازاریابی نوین» به کمیته داوری مراسم و دبیرخانه همایش ارسال شده بود که از این تعداد 40 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و از میان 50 داوطلب سخنرانی 17 نفر نهایی شد.



حسین وظیفه‌دوست رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران، احمد روستا پدر علم بازاریابی ایران، پرویز درگی رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران، علی رحیم‌پور مدیرعامل هلدینگ هگتا، بلوریان تهرانی مؤسس انجمن علمی بازاریابی ایران و مهدی نعیمی نظام‌آباد عضو هیئت مؤسس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه استان گلستان و معاون اداری  مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس - مینودشت و مرکز گالیکش سخنرانی کردند.


در این همایش موضوعاتی مانند رفتارشناسی خرید، تعامل فیزیک و بازاریابی و مدیریت، صنعت گردشگری پساکرونا، مهندسی فروش در تولیدات صنعتی و سفارشی، کاربرد برخی از روش‌های بازاریابی نوین در برندینگ، مهارت‌های کنترل و مهار مشتری، بررسی ابعاد کیفیت روابط فروشنده و خریدار در بازارهای صنعتی نوین، بررسی تأثیر کووید ـ 19 بر جهانی شدن و بازاریابی جهانی، آینده بازاریابی دیجیتال، بازاریابی کلان و اشتغال کامل بهترین راه رسیدن توسعه، تأثیر بحران کووید ـ 19 بر دی‌مارکتینگ مذهبی در شهر مشهد، نقش بازاریابی علمی در توسعه گردشگری سلامت ایران، گیمیفیکیشن و آینده بازاریابی، روندهای آتی بازاریابی در صنعت مالی با محور عصر دیجیتال، نیونرمال در صنعت گردشگری، شتاب عصر نوآوری در گردشگری مورد بحث، بررسی و ارزیابی قرار گرفت.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
رسپینا
گوشتیران
قالیشویی ادیب