امام جمعه شیروان مطرح کرد

خدمت‌رسانی مردمی جلوه‌ای از ارادت به ساحت امیرالمؤمنین(ع)

امام جمعه شیروان با اشاره به جایگاه والای عید غدیر در فرهنگ اسلامی، خدمت‌رسانی مردمی را جلوه‌ای از ارادت به ساحت امیرالمؤمنین(ع) عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا، آیین اختتامیه ستاد غدیر شهرستان شیروان با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و با هدف تقدیر از موکب‌های فعال و خادمان مردمی عید سعید غدیر برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام جواد غلامی امام جمعه شیروان، حجت‌الاسلام مهدی تقوی رئیس حوزه علمیه، سید سعید عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان، جوادی رئیس ستاد غدیر و جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی برگزار شد.

جایگاه والای عید غدیر در فرهنگ اسلامی؛ خدمت‌رسانی مردمی جلوه‌ای از ارادت به ساحت امیرالمؤمنین(ع)

غلامی امام جمعه شیروان در این آیین با اشاره به جایگاه والای عید غدیر در فرهنگ اسلامی، خدمت‌رسانی مردمی در این ایام را جلوه‌ای از ارادت به ساحت امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام دانست و از تلاش‌های اعضای ستاد غدیر و خادمان موکب‌ها که با همدلی و مشارکت، زمینه برگزاری باشکوه برنامه‌های این عید بزرگ را فراهم کردند، قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم، از طاهره مویدی معاون آموزشی دبیرستان دخترانه سمای شیروان به پاس تلاش‌های مؤثر در برنامه‌ریزی و مشارکت در فعالیت‌های ستاد غدیر، با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

طاهره مویدی علاوه بر عضویت در ستاد غدیر و مشارکت در برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌ها، مسئولیت موکب سما را از ابتدای ایام جنگ تاکنون بر عهده داشته و این موکب در این مدت به‌صورت مستمر به ارائه خدمات و پذیرایی از مردم پرداخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر