خدمات اشتراکی بازیها را بیارزش میکند

هاینز در مصاحبه با وبسایت dbltap گفت که «تصمیمگیریهای کوتهبینانهای» که چندین سال پیش مشاهده کرده بود، اکنون در حال اثبات پیامدهای منفی خود هستند. مشکل اصلی او با سرویسهایی مانند گیم پس، جنبه اقتصادی آن است که در شرایط فعلی صنعت، با اخراجهای گسترده و تعطیلی استودیوها، اهمیتی حیاتی پیدا میکند.
او اظهار داشت: «اگر نتوانید بین نیازهای سرویس و نیازهای افرادی که آن محتوا را تولید میکنند تعادل برقرار کنید، با یک مشکل واقعی روبهرو خواهید شد؛ چرا که بدون آن محتوا، ارزش اشتراک شما تقریباً هیچ است.»
هاینز تأکید کرد که شرکتهای ارائهدهنده این سرویسها باید ارزش کار لازم برای خلق محتوا را به درستی درک کرده، جبران کنند و به رسمیت بشناسند. به گفته او، این «تنش» ذاتی در مدل اشتراکی، به توسعهدهندگان بازی آسیب میزند، زیرا آنها در اکوسیستمی قرار میگیرند که ارزش واقعی چیزی که میسازند را به درستی ارزیابی نکرده و پاداش نمیدهد.
این دیدگاه در گزارش gamespot با نظرات استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل شرکت Take-Two، همسو است که او نیز از انتشار بازیهای جدید شرکتش در روز عرضه روی این سرویسها به دلیل منطق اقتصادی خودداری میکند.
این در حالی است که مایکروسافت تمام بازیهای استودیوهای داخلی خود (که اکنون بتسدا نیز بخشی از آن است) را در روز اول عرضه روی Xbox Game Pass منتشر میکند، اما سونی چنین سیاستی را برای سرویس PlayStation Plus خود در پیش نگرفته است. البته مایکروسافت همواره تأکید کرده که «گیم پس» تنها یک «گزینه» برای بازیکنان است و آنها همچنان میتوانند بازیها را به صورت کامل خریداری کنند.
انتهای پیام/

جیمز باند برگشت؛ 007 First Light رونمایی شد

همه ما آلوده به گاما هستیم
