ثبت حاشیه سود تاریخی در صنایع غذایی سینا

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم وفناوری آنا، مهدی صولی در سخنان خود در نشست پایانی مدیران ارشد هلدینگ درخصوص روند شاخص حاشیه سود قبل از کسر مالیات گفت: این شاخص به جز سال 1399 که 7 درصد بوده است در مابقی سالها همواره زیر 5.5 درصد ثبت شده که به لطف خدا و تلاش مضاعف همه همکاران در سال جاری هلدینگ توانست به شاخص بالای 8 درصد دست یابد.
وی در تشریح اقدامات انجامشده برای تحقق این شاخص افزود: تمرکز شرکت های گروه بر بهینهسازی بهای تمام شده، کیفیسازی فروش و توزیع، و مدیریت هزینهها و سرمایه در گردش بوده است.
مهدی صولی درخصوص بهینه سازی بهای تمام شده گفت: رعایت صرفه مقیاس در تامین با خرید تجمیعی مواد اولیه و کنترل مناسب بر هزینه های دستمزد و سربار،شرایط بهتری را در بهای تولید ایجاد کرده است.
وی در ادامه به کیفی سازی فروش و توزیع اشاره کرد و گفت: با کاهش ضایعات و برگشتیها، بهینهسازی توزیع، ارتقاء تنوع محصولات، تمرکز بر صادرات و تبلیغات مؤثر، توسعه فروش مویرگی و دیجیتال و تأکید بر نوآوری، حضور برندهای خوشنام هلدینگ در بازار را پررنگتر کرده ایم. این اقدامات نهتنها ارزش سبد محصولات ما را افزایش داده، بلکه نقش مهمی در رشد حاشیه سود داشته است.
مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی سینا در پایان اظهار داشت: حاشیه سود ۸.۴ درصدی، رکوردی بیسابقه برای هلدینگ سینا بوده و با استانداردهای صنعت غذا در این شاخص قابلمقایسه است. این موفقیت نشاندهنده مسیر درستی است که در پیش گرفته شده و انگیزه ما را برای تداوم رشد و سودآوری در آینده دوچندان میکند.
ثبت رکورد تاریخی در صنایع غذایی سینا
▫️مهدی صولی مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی سینا در نشست پایانی با مدیران ارشد این هلدینگ گفت:
🔹در سال جاری، شرکت های هلدینگ صنایع غذایی سینا با حمایت صاحبان سهام و تلاش خانواده گروه موفق شدند با ثبت حاشیه سود قبل از کسر مالیات تجمیعی ۸.۴ درصدی، بالاترین سودآوری تاریخ خود را به دست آوردند.
🔹شاخص حاشیه سود قبل از کسر مالیات در سالهای قبل به جز سال ۱۳۹۹ که ۷ درصد بوده است، همواره زیر۵.۵ درصد ثبت شده و در سال جاری بر اساس عملکرد و برآورد به بالای ۸ درصد رسیده است.
🔹تمرکز شرکتهای گروه بر بهینهسازی بهای تمام شده، کیفیسازی فروش و توزیع، و مدیریت هزینهها و سرمایه در گردش بوده است.
🔹با کاهش ضایعات و برگشتیها، بهینهسازی توزیع، ارتقای تنوع محصولات، تمرکز بر صادرات و تبلیغات مؤثر، توسعه فروش مویرگی و دیجیتال و تأکید بر نوآوری، حضور برندهای خوشنام هلدینگ در بازار را پررنگتر کردیم. این اقدامات نهتنها ارزش سبد محصولات ما را افزایش داد، بلکه نقش مهمی در رشد حاشیه سود داشت.
🔹حاشیه سود ۸.۴ درصدی، با استانداردهای صنعت غذا در این شاخص قابلمقایسه است.
انتهای پیام/