اولین تصاویر و گیم پلی «بتلفیلد ۶» پس از تست عمومی لو رفت

اولین تصاویر «بتلفیلد ۶» که ابتدا در پلتفرم رددیت ظاهر شدند، جزئیاتی از طراحی سلاح ها، مکانیک های حرکتی و بهینه سازیهای فنی را فاش کردند. همزمان، توسعه دهندگان به روزرسانی جامعی درباره فلسفه طراحی گیم پلی و سیستم حرکت بازی منتشر کردند.
تیم توسعه اعلام کرد: هدف اصلی آنها ایجاد تجربه های است که هم برای بازیکنان تازه کار و هم کهنه کار جذاب باشد.
Wwcftech نوشت: سیستم ریكویل اسلحه ها طوری طراحی شده که جهت لرزش اسلحه با مسیر شلیک هماهنگ است. این به بازیکنان کمک میکند با تمرین، کنترل بهتری روی اسلحه ها پیدا کنند و برای هر سلاح، حس منحصربه فردی ایجاد شود.
زمان بین فشار دادن دکمه شلیک و خروج گلوله از اسلحه کاهش یافته تا واکنشپذیری سیستم بهبود یابد و هدفگیری روی هدفهای متحرک آسان تر شود.
سرورهای بازی با فرکانس بالاتری موقعیت بازیکنان و اقدامات آنها را رصد می کنند که منجر به شلیک دقیق تر، بازخورد واضح تر و نمایش واقعی تر موقعیت ها می شود.
حرکت بازیکنان به طور عمیقی با گیم پلی ترکیب شده و تغییرات چشمگیری داشته است.
ویژگیهایی مثل «دویدن در حالت چمباتمه» (Crouch Sprint)، «غواصی جنگی» (Combat Dive) و «غلتیدن پس از فرود» (Landing Roll) بازسازی شده اند.
نشانههایی برای حرکاتی مثل پریدن از موانع (Vaulting) یا خم شدن (Leaning) اضافه شده تا زمان اجرای این حرکات برای بازیکنان واضحتر باشد.
سیستم حرکت با انیمیشن های طبیعی تر، حس کنترل و سیالیت را افزایش می دهد.
EA برای ساخت «بتلفیلد ۶» از همکاری ۴ استودیو DICE مسئول بخش مولتی پلیر، Motive سازنده بازسازی «Dead Space»در حال ساخت کمپین تکنفره با محتوای غنی، Criterionتولید محتوا برای هر دو حالت تکنفره و مولتی پلیر، Ripple Effect خلق یک «تجربه جدید» با حفظ DNA اصلی سری بتلفیلد.
پس از عملکرد ضعیف تجاری «بتلفیلد ۵» و «بتلفیلد ۲۰۴۲»، EA امیدوار است این نسخه با ترکیب نوآوری و بازگشت به ریشه 9های سری، اعتبار فرنچایز را احیا کند. اگرچه تاریخ انتشار دقیقی اعلام نشده است.
انتهای پیام/