عضو کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس عنوان کرد؛

تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق جهش تولید به مازندران

عضو کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس با بیان اینکه مردمی‌سازی اقتصاد کشور مدنظر اصلی مجلس انقلابی است، گفت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق جهش تولید به استان مازندارن تخصیص یافته است.
فرماندار قائمشهر:

۲۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری مازندران در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد

علی مولایی گفت: ۲۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در ۵ شهرستان مازندران شناسایی و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.
رئیس اداره پژوهش دانشگاه آزاد ساری اعلام کرد؛

مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در جمع مقالات پراستناد ISI

حامد صمدی از قرارگرفتن مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در جمع مقالات پراستناد ISI خبر داد.
در گفت‌وگو با آنا اعلام شد؛

نام ۷ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد مازندران در لیست پراستنادترین پژوهشگران دنیا

معاون دانشگاه آزاد ساری از قرارگرفتن نام هفت عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در لیست یک و دو درصد پراستنادترین پژوهشگران دنیا خبر داد.
فرماندار قائم‌شهر: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود

۵۰ فرصت سرمایه‌گذاری در شهرستان قائم‌شهر شناسایی شد

فرماندار شهرستان قائم‌شهر اعلام کرد که تاکنون ۵۰ فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنعت، شهرداری‌ها، شیلات و جهاد کشاورزی این شهرستان احصا و شناسایی شده است.
رئیس دانشگاه آزاد تنکابن عنوان کرد؛

رقابت یک‌هزار و ۸۱۴ داوطلب در آزمون سراسری شهرستان تنکابن

حسینعلی مشایخی عنوان کرد: مجموع یک‌هزار و ۸۱۴ داوطلب در کنکور سراسری شهرستان تنکابن در دی ۱۴۰۱ شرکت کرده‌اند.
در اجرای برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت صورت می‌گیرد؛

دانشگاه آزاد مازندران میزبان جشنواره «شعر علوی»

جشنواره فاخر شعر علوی با موضوع امامت و ولایت با دعوت از شاعران بنام کشور در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران برگزار می‌شود.
در همایش بین‌المللی گیاهان دارویی مطرح شد؛

آفت خام‌فروشی بر جان تولید گیاهان دارویی

فرماندار آمل گفت: خام‌فروشی و نبود تولید صنعتی و صنایع تبدیلی از موانع رشد در تولید گیاهان دارویی کشور هستند.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد نکا عنوان کرد؛

«شهید سلیمانی» مکتب، راه و مدرسه‌ای درس‌آموز

محمد حاجی‌زاد عنوان کرد: نباید به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه کرد، بلکه باید به چشم یک مکتب، راه و مدرسه درس‌آموز به او نگریست.